söndag 19 juli 2009

Flygplansspaning på Arlanda!



Brittans plan :)





Idag packade vi in oss i bilen och styrde mot Arlandas utsiktplats.

Väl framme på plats stod flera fotografer på rad, stora kameror och stooora objektiv....Jag trodde det var vanliga "flygplansspanare" och tänkte inte mer på det.... När en av dom sedan ropade :
"Janne,jag fick dom i bilen!", reagerade jag lite....
Efter en stund började dom gasta igen om att "de kommer i planet nu, men det är nerdraget". En dam ( som förmodligen blev lika nyfiken som jag ) frågade herrarna var det var frågan om... Svaret blev :
" Det är Britney Spears i planet!"
( Herrarna var ju antagligen inte ute efter de vanliga flygplanen som vi ;) )

Så vi har i princip sett Brittan idag...sen kan man ju förstås diskutera om det är en merit eller inte :)

Hur som helst så var det en bra utflykt. Vi fick se många flygplan som flög iväg och ännu fler som landade. Nu vet ju dessutom kidsen lite mer vad det handlar om när våran Greklandstripp närmar sig :).

4 kommentarer:

AnnaLii sa...

Heej!
Värsta meriten... att nästan se Brittan ;) Närå, skämt åtsido.
Barnen måste ha tyckt att det var spännande med alla planen.
Tänk... det är ju egentligen inte så långt kvar innan ni åker. Tiden går fort.
Ha det bäst!! Kraaam!!

mallkarlsson sa...

Cooolt!!!! :-)

Anna sa...

När ska ni dra ditt Grekland? Har jag missat helt, hmm undrar var jag har varit =P

Erika sa...

Vi åker till Grekland i Oktober...Så det är ett tag kvar ;)