fredag 8 januari 2010

År 2010

God fortsättning alla!
Vad kan det nya året bjuda på tro?
Jag vet att flera roliga saker/händelser väntar i år :). Jag älskar att ha något att se fram emot och längta till.

Här kommer några av grejerna jag väntar på:

* Januari - Depeche Mode!
* Maj - Sommaren börja så smått smyga sig på & Agnes fyller 3 år!
* Juni - Sommar!!!! (förhoppningsvis)
* Juli - En efterlängtat bebis är beräknad att kika fram ur finaste Annas mage!
* Augusti - Adrian fyller 5 år!! Och hela familjen dejtar Herr Winnerbäck!
* September - brukar innehålla fina sensommardagar!
* Oktober - Kanske en bra månad att resa till nåt soligt & varmt ställe?
* December - Advent & jul!

Jag råkar ju även veta ett par andra stora saker som händer i år! Men dom håller jag lite för mig själv så länge :)
En sak är säker- Det blir ett BRA år!!!!!

7 kommentarer:

Camilla sa...

Det var på tiden att du uppdaterade lite här nu :)

Det blir alla gånger ett bra år.. Hihi.. Ska vi träffas och leka med våra barn någon dag kanske?

Anna sa...

Jadu många saker väntar! ett härligt år för många =)

Erika sa...

Camilla : Ja det tycker jag att vi ska!!!! Du har kidsen nästa vecka va? Kanske kan träffas då?

Hanna sa...

Men alltså...nu blir jag väldigt nyfiken. har man sagt A :)

Hanna sa...

PS hej nya layouten ds

Erika sa...

A B C- du är mina tankar..... :)

AnnaLii sa...

Jag har nåt på känn.
Hmmm... kan det va så måntro ;)...