torsdag 29 juli 2010

Sommaren, så här långt.

Mycket har hänt och händer fortfarande under vår semester. Jag har en vecka kvar av min och Christoffer börjar jobba igen nu på måndag.

Lite av det vi hunnit med ;

* Firat midsommar i Norrland
* Jag har blivit möhippad
* Christoffer blev svensexad
* Sista pusselbiten föll på plats, vi gifte oss den 10/7
* Vi har varit till huvudstaden ett par gånger
* Grillat & umgåtts med underbara vänner
* Sol & bad
* Haft besök från norrland
* Varit på svensexa resp. möhippa för Henke & Linda
* Barnen har fått var sitt eget rum
* Fina Anna & Fredrik har fått sin lilla Love. Jag har träffat den lilla godingen!

Sist men inte minst, har vi hunnit med att "bara vara". Härligt!!

Det finns dessutom en väldigt stor grej vi har kvar : Linda & Henkes bröllop! Ser verkligen fram emot att få vara med och fira deras dag.
En vecka kvar, förstår ni det Linda och Henrik? :)

1 kommentar:

Linda sa...

Haha...nej, det är faktiskt svårt att förstå. Men nu närmar det sig fort.
Jag hoppas att ni båda förstår att den här resan har blivit så himla bra just också eftersom vi har fått resa med er :)

Kram på er båda. Ni e underbara!!