torsdag 30 april 2009

Utmaning : Egenskaper

Jag har blivit utmanad av Linda ( Chippens..).. Så det är väl bara att sätta igång att blotta sig själv antar jag =).

Två bra egenskaper:

1. Jag har blivit bättre på att ta tid för mig själv. I flera år har jag bara satt andra i första hand, när det gäller allt! Jag har nu kommit på att jag ( och alla andra i min omgivning ) mår bättre om jag tar hand om mig själv lite mer.
2. Jag har nog blivit lite tuffare och framåt med åren. Har många gånger bara "hållit med" och "hängt på" andra. Både rent fysiskt och även med åsikter osv.

Två lite sämre egenskaper:

1. Jag har alldeles för dåligt tålamod när jag är trött, och då går det oftast ut över min älskade familj...Tyvärr.
2. Jag har lite svårt att visa för andra när jag mår dåligt. Stänger nog in mig i mig själv istället och grubblar.... Lite "kan och klarar allt själv"- stilen...Vilket inte alltid fungerar så bra.


Jag tycker den här utmaningen är lite spännande! Det är alltid roligt att veta mer om människorna man har i sin omgivning. Så härmed utmanar jag ANNA , HANNA & MALIN.


2 kommentarer:

AnnaLii sa...

Du är bäst, gumman!

Linda sa...

Tack för att du tog det seriöst :)