söndag 24 maj 2009

Utmanad igen!

Har blivit utmanad av Anna igen, så det är väl bäst att svara på frågorna =)


Vilken svordom använder du mest?
Fan också!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
När jag jobbar dag är den på 04:25, i övrigt har jag den inte ställd, men går väl upp vid 7 ungefär

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa skulle nog bli det allra första tror jag

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja lite skvaller blir det ju alltid =)

När var senast någon stötte på dig?
Det var nog läänge sen det

Vad åt du till middag senast?
Kyckling

Kan du vissla?
Jadå

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja det gjorde jag

Äger du några popband t-shirts?


När flög du senast?
Tyvärr är det flera år sen


Pratar du några andra språk?
Engelska

Har du gråtit offentligt?
Ja, har inte alla det?

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Lite sugen på tatoo, men det har jag i och för sig varit i säkert 10 år =)

Vad har du med dig in på bion?
Lösviktsgodis, i en påse som prasslar extra mkt... Haha!

Vad har du för väder?
Ösregn

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Idrott

När sov du senast på golvet?
Det var nog nån eftermiddag nu i veckan efter jobbet =)

Vilken är din favorit drink?
Dricker inte så mkt drinkar, så jag svarar öl istället

Gillar du din boendesituation?
Jag trivs jättebra, men vill nog ha hus inom en snar framtid

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Sover nog alltid för lite, men det verkar ju gå ändå...så det blir väl ca 5 då

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Njae....mest jobb och allt som hör till ens vardag- men ibland kan det var nog stressigt

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nån gång kanske- var ju ett tag sen nu =)

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
28

Tror du på liv på andra planeter?
Ja, kan inte tro att vi är alldeles ensamma

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Äh fan ,ryck upp dig nu! Det fixar sig!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nix

Tycker du om att krama folk?
Jajamän =)

Äger du en digitalkamera?
Ja, fast en ny skulle nog inte sitta helt fel

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen tror jag

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Kanske ibland om det är något viktigt...annars gör det nog inte så mycket

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nä!!

Är du mörkrädd?
Jag är nog det =)

Tre saker du alltid har med dig?
Nycklar, mobil & portis


Jag utmanar Novalii ( Anna ), Malin och Chippens ( Linda ).
Kopiera bara frågorna och fyll i era egna svar =)


Inga kommentarer: