onsdag 7 november 2007

Aktuellt på barnfronten!


Adrian!

Vi besökte Busborgen i söndags! Ett helt perfekt ställe att busa iväg några timmar på. Bland rutschkanor,hoppborgar och bollhav lekte vi oss svettiga ( Henke var nog mest svettig av sitt illamående om jag ska vara ärlig-busborgen kanske inte är ett bra place att bota bakfyllan på, Haha!!).
Innan barnen får springa iväg och leka får dom ett sånt där illgult armband, vilket Adrian gillade mest av allt med hela busborgen tror jag! Inte förrän igår kväll fick vi klippa bort det- och då under vilda protester...


Agnes gillade oxå Busborgen, men mest småbarnsavdelningen där hon kunde koppla av i en gåstol och bara spana in de andra.

Vi var till bvc härom dagen. Det var 5 månaderskontroll med läkarbesök och vaccination. Allt såg fin,fint ut. Sprutan gick också bra, bara mamma som tyckte det var läskigt =)

Vikt : 8110 gram.
Längd: 68,3 cm.




2 kommentarer:

Hanna sa...

Åh dom är verkligen lika varandra!

mallkarlsson sa...

Nu har jag loggat in mig så jag kan skruva kommentarer! Gud så roligt att få läsa din blogg! Massa kramar