onsdag 21 november 2007

Dopet gick bra!

Dopet i söndags gick jättebra! Agnes var så fin i sin dopklänning och var snäll hela tiden. Ett krux var det visserligen.....På en gång när vi kommit in i kyrkan sätter hon igång och bajsar =) Då var det ingen höjdare att stå och hålla i henne,varken för mig eller henne, de kommande 40 minuterna. Så när självaste dopet skulle ske var hon lite gnällig och ville inte riktigt..
Adrian stog med oss framme i kyrkan hela tiden också. Han var så trött (vägrade sova middag innan), så han satte sig ner en stund och "läste" i psalmboken och då trodde vi alla att han skulle somna. Men i det stora hela tycker jag att dopet gick bra!

Efter gudstjänsten var vi hemma hos oss och fikade. Kakor,chokladbollar och tårta såklart =). Lite trångt var det allt, men mycket trevligt!
Agnes fick väldigt många och fina presenter, Tack alla !!

Bilder kommer lite senare, väntar på att min privata fotograf ska maila över dessa =)

1 kommentar:

Hanna sa...

Bara jag blir frisk (fortfarande sjuk som sjutton) så kommer jag och firar dopet i efterhand med fler presenter.