lördag 17 november 2007

Helg!

Jajamän, då var det helg igen!
I veckan har det mest handlat om bakning och planering inför dopet på söndag. Jag har bakat några sorters kakor,chokladbollar och en hel hög med bullar. Mums!
På onsdagseftermiddagen var vi till domkyrkan på sånt där "dopsamtal". Vi fick träffa de andra barnen som skall döpas samtidigt som Agnes...En Måns och en Uno =). Det ska bli roligt att se hur det går på söndag, börjar ett av barnen skrika så lär väl resten hänga på antar jag..Tyvärr så är Agnes en god kandidat till skrikandet är jag rädd ;-)

För övrigt har det kommit en massa snö, som oxå har smält bort och Agnes håller på att få en tand.

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag ligger här hemma och sörjer att jag missar dopet, chokladbollarna, Julia, Adrian o alla andra. Jäkla feber!